Aripi · Cantec · Iubire

Aripi

Cred c-am avut odată aripi
Așa de mult doresc sa zbor,
Cred c-am avut odată sânge
De aur scump, clocotitor.

Nimic din tot ce mă-nconjoară
Nu-mi potolește dorul dor,
Nu pot nici spune și nici plânge,
N-am cale dreaptă, doar ogor.

Mi-ai dat o mână de semințe,
Am semănat abia acum,
Chiar înainte de plecare
Și-au dat mlădițe de salcâm.

Ecoul dulce mă îndeamnă
Să-mi las mantaua grea, de plumb,
S-o schimb pe-o floare de cicoare
Și pe o pană de păun.

Citesc prin ale Tale semne
Cuvântul tainic, mă-nfior,
Ce repede se duce timpul
Și cât de blând e-al Tău Fecior.

Dar dacă azi se face seară
Înca o dată-n casa mea
Și nimenea nu știe ceasul
Când vei veni în noaptea grea,

Tu vino totuși mai degrabă,
Căci Te aștept demult demult,
Cred c-am avut odată aripi,
Căci mă întorc iar în pământ…

English version

One thought on “Aripi

Leave a Reply

