Cuvant · Dor · Iubire

Este un fel anume

Este un fel anume în care
se așează liniștea peste toate.

Adesea simt că mă prăbușesc
sub aceasta greutate a
poveștii noastre de iubire.

Timpul nu vindecă absolut nimic,
el doar absoarbe lacrimile
pentru a le transforma în flori.

Am încercat să Te îngrop
sub un morman de Frunze uscate,
dar toamna eternă nu face decât
să-mi adâncească dorul și mai mult.

Este un fel anume în care
mă privești când umblu pe cărări uitate de soare.

Adesea simt că mă prăbușesc
sub aceasta greutate miraculoasă,
a poveștii noastre de iubire.

Iarna nu Te poate reduce la tăcere,
deși în mine bate crivățul peste troiene
și totul e încremenit în așteptare.

Ah, încă sunt îndrăgostită de Tine,
Frumusețe minunată,
care cuprinzi totul cu mâinile Tale verzi,
care acoperi totul cu aripile Tale albe.

Este un fel anume
în care mă primești de fiecare dată.

Adesea simt că mă prăbușesc
sub aceasta greutate insuportabilă
a dragostei noastre.

De o mie de ori Te-am părăsit
și de o mie de ori mă voi întoarce,
pentru că Tu ești prea cer, iar eu prea piatră.

Cine ar putea să înțeleagă
dragostea noastră, dragostea noastră,
care face arborii să înfrunzească
primăvară de primăvară?

English version

One thought on “Este un fel anume

Leave a Reply

