Iubire · Moarte · Piatra

Așteptând

Adeseori simt c-aș putea să mă lungesc până la nori
și să-i sfâșii ca pe o coală de hârtie
în speranța deșartă că poate-am să Te văd,
chiar dac-ar însemna orbire.

Pășesc așa pe trotuar, cu ochii agățați de cer,
aproape izbindu-mă de oamenii grăbiți,
doar doar Te voi vedea venind într-un car de foc,
cum l-ai luat demult la Tine pe profetul Ilie.

Nu zic că e imposibil, dar Doamne, de atâta așteptare
mi s-au adâncit corăbiile în nisip, iar pânzele catargelor
și-au pierdut demult strălucirea.
Eu nu mă mișc de aici – doar un gând: vino la primăvară…

English version

One thought on “Așteptând

Leave a Reply

