Dor · Dumnezeu

Grădina cu cenușă

Am unghii lungi cu care zgârii pământul,
lumea zice că-s nebună, fiindcă cercetez fiecare piatră
poate poate Te găsesc sub ea, acum sau niciodată.

Mi s-au ascuțit urechile de când tot ascult
fiecare șoaptă, fiecare tremurat de frunză,
poate poate Te aud în ea, acum sau niciodată.

Mă ustură ochii de parcă-s plini de nisip,
Te caut, Te caut fără încetare, în fiecare strop de apă,
și nu ești acolo decât pentru o clipă, după care Te ascunzi.

Mi s-au muiat picioarele de când pribegesc așa,
în căutarea Ta, ostașii mi-au pierit pe rând
și nu mai am decât singură nădejdea
că ne vom revedea curând, în grădina cu cenușă.

English version

 

One thought on “Grădina cu cenușă

Leave a Reply

