Cantec · Casa · Iubire · Sarut

Tu, iubirea mea

Și tu, dragostea mea, ce cauți pe aceste cărări?
Au amuțit cântecele, peste coline s-a lăsat seara,
îmi cauți mâinile, îmi cauți privirea fiindcă știi
că poți să te afunzi în ea și să te simți iubit
așa cum ești, îngândurat și flămând; ce lungă e calea…

Numai tu știi care-ți este dorul, care-ți este menirea,
în urcușul tău neobosit ai lăsat în urmă durerea,
ai lăsat în urmă rănile strămoșilor tăi, totuși te temi,
căci furtuna ce se prefigurează la orizont
te poate frânge în îmbrățișarea ei eternă.

Pentru tine, dragostea mea, aș opri curgerea timpului,
fiindcă avem atâtea de făcut, avem atâtea de vorbit,
hai, pleacă-ți capul pe umărul meu și dormi și dormi,
iar dacă vrei vom face dragoste încă o dată,
ca și când nu mai e nimeni pe pământ, decât noi doi
și un foarte albastru gând, dulcii mei ochi solitari…

English version

One thought on “Tu, iubirea mea

Leave a Reply

