Casa · Dor · Piatra · Sarut

Ca apa

Și ce dacă drumurile sunt toate blocate,
o să-mi fac drum ca apa, printre pietre,
o să le șlefuiesc pe fiecare pe rând
până când se vor supune voinței noastre.

N-a fost chip să te cunosc dinainte,
steagul tău era deja înfipt pe redută,
dar ți-am stat alături pentru o vreme,
fiindcă că m-a oprit în loc privirea ta.

Cred că așa ne-a fost scris, iubirea mea,
să te înconjur cu iarbă, cu noapte cu lună,
cu dimineți însorite, cu rouă de munte,
cu dangăt de clopot și nori de tămâie.

Parcă n-ar fi fost niciodată altfel,
m-am trezit cu tine în pragul sufletului,
mă așteptai într-o tăcere desăvârșită,
pe care n-am înțeles-o încă până la capăt.

Te iubesc, te iubesc, te iubesc, ce nebunie,
deși înaintea mea se înalță un zid de aramă,
mi se înfioară orizontul de această taină,
de măreția albastră care mă zdrobește!

Fiindcă nu pot zbura mă voi scufunda,
voi sfărâma cu degetele munții, voi săpa,
voi croi, voi străpunge, pentru că nimeni
nu mă poate împiedica să ajung la tine.

Am așteptat o mie de ani această întâlnire,
soarele mi-a albit și mi-a mângâiat pletele,
pentru tine sunt mai frumoasă ca niciodată,
mai e puțin până la primăvară, bucurie…

English version

One thought on “Ca apa

Leave a Reply

