Dor · Moarte · Sarut

Pentru că ieri

Pentru că ieri
n-am știut prea bine
ce-i de făcut,
ți-am dat o carte de despărțire,
o icoană și-un borcan
cu miere de albine și cu nuci.

Dragostea mea n-are limite,
asta am știut.
Am învârtit timpul pe degete
până s-a scurs,
iar acum te privesc din nou,
din același unghi.

Nu-i nevoie de cuvinte,
știi sigur,
că inima mea îți aparține.
Am răsărit ghiocei și-am adunat
rândunelele în același cătun
ca să-ți aduc primăvara în prag.

N-am nevoie să știu,
pentru că simt
că nicăieri în lume nu-i acasă,
nicăieri nu-i bine
decât în îmbrățișarea ta.
Răsăritul e lângă mine.

English version

One thought on “Pentru că ieri

Leave a Reply

