Cantec

Corzi pentru o zi ploioasă

Așa ca picăturile reci de ploaie
cad necuvintele Tale peste inima mea,
iar vântul bate printre crengile gri
ce așteaptă să înfrunzească.

Dacă e tăcere în mine,
asta Ți se datorează numai Ție,
dacă e ceva lung și negru
care-mi înfășoară orizontul

sunt visele mele ca stolurile de ciori,
așa cum au răzbătut prin noapte,
nedorite, neunite, neabandonate,
nepregătite pentru ziua care-ncet se naște.

Dacă e ceva bun în mine,
eu nu știu de unde vine,
dacă e ceva frumos în mine,
n-am putere să-l ridic înspre Tine.

Așa, ca picăturile reci de ploaie
cad necuvintele Tale peste inima mea
și toate întrebările și toate regretele
și toate deznădejdile mor în mine,

lăsând loc primăverii,
lăsând loc soarelui să strălucească
peste singurătatea mea,
peste întristarea noastră…

English version

One thought on “Corzi pentru o zi ploioasă

Leave a Reply

