Dor · Timp

Nebună

Ce faci aici?
Ți-ai pierdut mințile?
Nu te pot ajuta cu nimic mai mult
decât un sărut sau două pe obraz.

Iată-te,
stând înaintea mea,
se pare că-ți amintești totul,
visele mele s-au adeverit în mâna ta.

Totuși nu pot merge decât o milă
alături de tine,
nu pot merge decât o milă
și gata,

va trebui să ne despărțim brusc,
va trebui să dăm la o parte
tot ce ne-am dorit,
fiindcă timpul e împotriva noastră.

Ce fac aici?
Ți-ai pierdut mințile?
Am ales singurătatea încă o dată,
am ales-o în loc de tot ce este în afară.

Ce facem aici?
Ne-am pierdut mințile?
Nu e imposibil,
dar vom putea înfrunta mulțimea?

Am nevoie de spațiu, dragoste,
am nevoie de un gol…

English version

One thought on “Nebună

Leave a Reply

