Dor · drum · Dumnezeu · Iubire

În depărtare

Voi alerga zece pași către Tine,
Voi veni furioasă,
Îți voi zdrobi biserica de lemn,
Îți voi strivi floarea.

Nu-Ți voi spune temerile mele,
N-am să Te chem niciodată.
De mă vei aștepta vreodată,
Toate drumurile mele în jurul Tău,

În singurăteatea mea sumbră,
Nu e nici cuvânt, nici râset.
Nu Te apropia, mi-e dor de Tine,
Lumina pare pur și simplu uitată.

Suntem doar praf și vânt,
Umbre fără apă,
E o șoaptă înăuntrul meu,
Căutând un Tată.

English version

One thought on “În depărtare

Leave a Reply

