Dor · drum · Dumnezeu

În loc de timp

În loc de timp mi-ai dat mângâiere,
Bucuria frumoasei grădini de trandafiri,
Iar în înțelepciunea Ta înconjurată,
Mă regăsesc în zumzetul albinelor.

O, Iubirea mea, oare îmi știi dorul?
Să fiu cu Tine, să fiu cu Tine.
În loc de timp mi-ai dat lipsa,
Drumul cel mai dulce, pe care nu-l vede nimeni.

Devorând tot ce-mi iese-n cale,
Îmbrățișându-i pe toți pe care-i întâlnesc,
În cântec de toamnă, felinar ce cade,
În loc de timp mi-ai dat mările.

Pentru tine am abandonat altare
De vise precum stelele, copaci vrăjiți,
În loc de timp mi-ai dat putere
Să vindec toate aripile rănite cu pace.

Mă tem de noaptea care vine zdrobitor,
Ferestrele mele sunt ca genunchii plecați,
În loc de timp mi-ai dat tăcere,
Să prind într-o piesă toate notele mici.

English version

One thought on “În loc de timp

Leave a Reply

