Cantec · Casa · Cuvant · Dor

Luna amară

Lui Victor

Aș putea să mă plimb cu degetele
prin părul tău și să-ți înfășor pe ele
gândurile cele mai negre
și atunci părul tău alb îmi va spune
că ești fericit.

Aș putea să mă plimb cu degetele
pe pieptul tău și să-ți simt inima bătând,
pentru că fiecare zi e o minune,
și atunci m-aș  simți cel mai iubit om
de pe pământ.

Aș putea să mă ascund atât de adânc
într-un apus de soare,
încât totul în tine să urle flămând,
ca o furtună ce răscolește marea,
înghițind corăbiile încărcate de pradă.

Sunt făcută pentru tine
ca licuricii pentru pădurile fermecate,
sunt făcută pentru tine
ca ploaia pentru iarbă.

Locul meu e lângă tine, locul nostru e în astre.
Voi răsări când te aștepți mai puțin;
de nedespărțit – tu și eu,
luna amară e mama noastră.

English version

One thought on “Luna amară

Leave a Reply

