Aripi · asfalt · Vant · Zbor

Acvaplanare

Poate e un alt început,
poate sunt doar stelele
care ne spun
că dragostea noastră
va dura la nesfârșit.

Nu te teme că-ți alunec
printre degete,
fă-te că nu știi nimic
și iubește-mă cu ochii închiși,
la ceas de răsărit.

Numai eu vorbesc,
mi se pare că nu mai am timp,
deși toamna asta minunată
abia începe să-și lase frunzele
pe trotuarele calde.

Frumusețea mea,
mă vei regăsi curând,
în fiecare pasăre de oțel
care-ți trece pe deasupra capului,
am rămas pe pământ.

English version

One thought on “Acvaplanare

Leave a Reply

