Dor · Moarte · Vant · Zbor

Ouă de barză

Te-am căutat
fiindcă nicio lumânare nu arde
cu susul în jos.

Sunt mai serioasă ca moartea
în cea mai mare parte a timpului,
deși mă ascund după un zâmbet.

Predicatorii vin și pleacă
de pe acest pământ,
dar Tu nu ești niciodată tăcut.

Mă adăpostesc în cântec de greiere,
în valea cu castani
de câte ori noaptea cade brusc,

însă din moment ce Tu clocești ouă
în cuiburile de berze,
nu-mi mai pasă de vremea rea.

Nu tremura, inima mea,
catedralele strălucesc în depărtare.

English version

One thought on “Ouă de barză

Leave a Reply

