drum · Iubire · Tarie · Timp

Câinele

Mă pregătesc de plecare
puțin câte puțin în fiecare zi,
știu că am suficientă vreme
să le aranjez pe toate.

E mai simplu acum
fiindcă îmi fac bagajele
din interior spre exterior,
împrăștii semințe pretudindeni.

Ar mai fi de spus multe
despre cum se naște bucuria
în sufletul oamenilor blânzi
și nespus de albaștri.

Ar mai fi multe de spus,
dar ne lipsește nu timpul,
ci purtarea de grijă
a leului pentru căprioară.

Așa că plec în șoaptă,
ca să nu mă simtă câinele
pentru că ochii lui imploratori
mă vor opri din zbor.

English version

One thought on “Câinele

Leave a Reply

